Telefon: (+40344) 802 289
(+4) 0771 610 455
office@tattours.ro
Acasa |Despre noi|Informatii utile|Asigurari|Parteneri|Contact

TERMENI SI CONDITII EXCURSII 

CAZARI EXTERNE:

1. Pentru orice rezervare, emitere, anulare, validare, modificare de orice serviciu realizat prin Agentia de turism Tat Tours International, este necesar ca solicitarea din partea dvs. precum si confirmarea (atat din partea dvs. cat si din partea Agentiei de turism Tat Tours International ) sa fie transmise in scris, pe e-mail. In cazul in care cererea /confirmarea nu a fost transmisa in scris, pe e-mail inseamna ca aceasta nu au fost efectuata.

2.  Este in responsabilitatea dvs. sa va asigurati ca aveti confirmarea agentie in scris.

3.  Orice tarif comunicat telefonic este considerat informativ, el neputand fi garantat pentru o rezervare ulterioara.

4.  Orice cerere trebuie transmisa in scris, iar in cazul in care aceasta a fost transmisa dupa orele de program (programul agentiei este de Luni pana Vineri intre 09:00 - 18:00) se considera receptionata de agentie la ora 09:00 a.m. a zilei urmatoare lucratoare.

5.  Agentia Tat Tours International  nu este responsabila pentru cheltuielile extra efectuate de client la hotel. Aceste cheltuieli vor fi achitate de client la hotel inainte de parasirea acestuia.

6.  Va informam ca majoritatea hotelurilor cer carte de credit la intrarea in hotel sau o suma cash, iar pentru inchirierea unei masini este necesara cel putin o carte de credit.

7.  Exista situatii in care taxele de oras nu sunt incluse in tariful hotelului, acestea se achita de catre turisti direct la hotel.

8.  Agentia Tat Tours International  poate trimite catre hoteluri cereri speciale (ex. camera pentru nefumatori) insa acestea nu pot fi grantate.

9.  Pentru cererilor de grup sau a alte cereri speciale (modificari, anulari, etc.) termenul de raspuns este de 24 - 48 ore din momentul in care cererea este trimisa in scris pe e-mail, la adresa: office@tattours.ro.

10. Orice plangere in legatura cu serviciul contractat se adreseaza mai intai la receptia hotelului sau la compania aeriana. Daca aceasta plangere nu este luata in considerare de catre furnizor agentia Tat Tours International actioneaza ca intermediar intre client  si furnizorul de servicii.

BILETE DE AVION

1.  Va recomandam sa verificati daca toate datele din rezevare ori din bilet sunt corecte si complete: numele scris ca in pasaport sau CI, ruta, datele de calatorie, etc. si sa reconfirmati cu agentul dvs. de turism. Agentia Tat Tours International nu va fi responsabila pentru nicio neintelegere.

2.  Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie aeriana in parte. Agentia Tat Tours International informeaza pasagerul termenul pana la care rezervarea sa este valabila si sa achite biletul in timp util pentru a intra in posesia acestuia.

3.  Compania aeriana isi rezerva dreptul de a modifica tariful biletelor si taxelor de aeroport fara o notificare in prealabil inaintea emiterii biletelor. Rezervarile nu sunt garantate decat prin emiterea biletelor de avion.

4.  Va informam ca după emiterea biletului sunt aplicate regulile companiilor aeriene cu privire la anulare si  modificare. Vă rugăm să vă asigurati că ati luat la cunostinta toate detaliile inainte de emiterea biletelor.

5.  Termenele pot fi schimbate oricand de companie, situatie in care Agentia Tat Tours International va anunta  clientul/pasagerul despre modificare, fara a putea fi insa facut raspunzator in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare. Raportul intre Agentia Tat Tours International  si client apare in momentul in care clientul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, clientul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet. Clientul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale. Orice anulare partiala sau totala a serviciilor comandate de catre client va fi facuta obligatoriu in scris.

6.  Va rugam sa verificati inainte de plecare ca indepliniti toate conditiile necesare pentru obtinerea vizei. Clientul are intreaga responsabilitate in a verifica inainte de plecare conditiile de obtinere a vizelor in functie de cetatenie, a vizelor de tranzit si legilor serviciului de imigrare care se aplica pentru destinatia finala. In cazul calatoriei cu copiii va rugam sa verificati prevederile legislatiei in vigoare. Mai multe informatii va sunt oferite de Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane (www.politiadefrontiera.ro).

7.  Chek in-ul incepe cu 2 ore inainte de decolare si se inchide cu 50 de minute inainte de plecare. Vă rugăm să va prezentati din timp pentru check-in, in special dacă calatoriti în SUA / Canada şi / sau dacă exista solicitări speciale pentru zborul acestora: bagaje voluminoase, copii, animale de companie, alte cereri speciale.

8.  Tariful confirmat poate fi garantat doar in momentul in care a fost emis biletul. Compania aeriana poate modifica tariful sau taxele de aeroport fara o notificare in prealabil.

9.  Politica de modificări se referă strict la schimbarea de zboruri şi a datelor. Dupa emiterea biletului numele persoanei care efectueaza calatoria nu mai poate fi schimbat. Toate rezervările şi biletele sunt nominale.

10.  Segmentele de călătorie pot fi folosite strict în aceeaşi ordine in care apar pe bilet. Dacă nu este folosit segmentul de dus nu poate fi folosit segmentul de intoarcere fiind anulat automat de compania aeriana.

Circuite, city break-uri sau alte pachete cu exceptia pachetelor charter:

1.  Se considera turist inscris orice persoana care plateste un avans de 50 % din contravaloarea pachetului  turistic. Diferenta urmeaza a fi achitata cel mai tarziu cu 25 zile inainte de data inceperii calatoriei.

NOTE

1.  Tarifele pentru  copiii si a 3 pers sunt calculate pentru cazare in camera standard

2. Tarifele pentru copii sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu 2 adulti; conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. Mai multe informatii: www.politiadefrontiera.ro;

3.  Agentia nu isi asuma raspunderea pentru deciziile organelor de control de la punctele de trecere a frontierei romane sau straine, in pofida respectarii conditiilor de iesire din Romania, respectiv intrare in alte state, prevazute de legislatia in vigoare;

4. Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii;  

5.  Programele turistice se desfasoara in baza contractelor externe incheiate;

6.  Distributia camerelor la hotel se face de catre receptia acestuia. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie.

7. Tarifele excursiilor optionale sunt orientative, clientii nu sunt obligati sa le cumpere de la partenerul local, sunt doar recomandate ca servicii sigure; Eventualele reclamatii se fac doar pe perioada sejurului;

8.  Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a taxelor de combustibil anuntate de compania  aeriana transportatoare, a ratei de schimb euro/dolar. 

9.  Hotelierii solicita plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera si hotel (ex:minibar/frigider, seif, prosoape la piscina etc). Va rugam in momentul sosirii la hotel, sa solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitatea asupra acestora; Majoritatea hotelurilor solicita la check -in card de garantie sau garantie cash. 

10. Agentia isi rezerva dreptul de a reordona programele excursiilor, cu respectarea in totalitate a serviciilor, in anumite situatii speciale, determinate de factori independenti de vointa noastra.

11. Compania aviatica fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor! Prin urmare, agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligat sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia  intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.

In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare si raspunde in fata pasagerilor conform regulamentarilor  EU 2027/97 si amendamentului 889/02.

12.  Agentia organizatoare (Tour Operatorul) poate anula excursia in cazul nerealizarii numarului minim de turisti si are obligatia de a instiinta turistul cu cel putin 24h inainte de data plecarii, oferind alta varianta de excursie la un alt pret sau rambursarea costului excursiei achitate de turistul inscris.

DOCUMENTE DE CALATORIE

1. Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 3 luni de la data terminarii calatoriei pentru destinatii din Uniunea Europeana si minim 6 luni de la data terminarii calatoriei pentru celelalte destinatii din afara Uniunii Europene.

2.  Tarile care permit intrarea pe baza cartii de identitate sunt: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Danemarca, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria. Mai multe detalii gasiti pe site-ul Politiei de Frontiera: www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.

3.Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.

4.Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.

5.  In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi CI

6.  Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

FOARTE IMPORTANT !!!!  DOCUMENTE NECESARE PENTRU MINORI

 1.Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte, este necesar acordul celuilalt parinte  exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat. Daca celalalt parinte a decedat, este necesara o copie dupa actul de deces.

2.Pentru minorii care au un singur parinte declarat in certificatul de nastere, este necesara o copie a acestui certificat.

3.Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte si acesta este divortat, este necesara hotararea judecatoreasca definitiva prin care i-a(u) fost incredintat(ti) minorul(ii) si copie dupa actul de divort. Daca hotararea judecatoreasca nu este definitiva, este necesar acordul celuilalt parinte  exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat.

4.Pentru minorii care calatoresc fara parinti si au fost incredintati unei terte persoane, este necesar acordul ambilor parinti exprimat printr-o declaratie exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat precum si cazier juridic pentru persoana care ii insoteste.ATENTIE! Daca nu va incadrati in niciuna dintre prevederile de mai sus, va rugam sa consultati site-ul politiei de frontiera: www.politiadefrontiera.ro si sa va asigurati ca intruniti conditiile prevazute de articolul 2 alin. 2 din Legea nr. 248/2005 cu modificarile ulterioare, apeland politia de frontiera la nr. de telefon 021.9590.

CAZAREA SI PROGRAMELE EXCURSIILOR

1. Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.

2. Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

3. Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.

4.  Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single.

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSPORTUL CU AUTOCARUL

1. Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 30 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, in ordinea inscrierii in program, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul prealocat.

2. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL

1. Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.

2. Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.

3. Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

4. Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.

5. Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.

PROMOTII EARLY BOOKING SI OFERTE SPECIALE

1. Rezervarile facute cu promotii de tip early booking nu pot fi anulate fara penalizari. In caz de anulare a unor rezervari din categoria promotiilor early booking, penalizarile sunt de 100%.

VALABILITATE OFERTE DE PE SITE:

Ofertele de pe site sunt valabile la data incarcarii lor pe site. Ofertele si disponibilitatile se pot schimba de la un moment la altul, in turism, iar informatiile si detaliile finale sunt cele obtinute de la consilierii de turism. Agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru modificarea ofertelor si a disponibilitatii locurilor valabile la momentul rezervarii. OFERTELE SUNT VALABILE IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE